svar på frågestunden

-Hur tror du andra personer uppfattar DIG som person? :)
 Tyst, snäll, omtänksam. 
 
-Favoritfärg? 
Tror att det blir vitt..om det räknas.

-Vad vill du bli när du blir stor? 
Inredare, designer, makeup-artist eller driva ett eget företag.

-Äckligaste maten? 
Har aldrig riktigt gillat fisk så mycket.
 
-Favoritdjur?
Kanin och hund.

-Ett klädesplagg du aldrig skulle ta på dig? 
Polotröja och pälsjacka.

-Vad har du för klädstil?
Jadu, svår fråga. Känns som jag har en väldigt blandad stil. Brukar inte sticka ut så mycket, ibland kör jag på väldigt basic och ibland lite mer "uppiffad" eller hur man nu ska säga. Men min klädstil är väldigt enkel.
 
-emma älskar du mej???????? <333
Såklart jag gör! 
 
-snyggaste killen?
Hemligt, närå men om du syftar på någon kändis så är Chad Michael Murray, Douglas Booth och Harry Styles snygga.
 
 -vad är du mest nöjd över med dig själv?
Svår fråga men mitt leende är väl det som jag är mest nöjd med.
 
-julafton/din födelsedag?
Helt klart julafton!
 
-VISST ÄR DET BÄST ATT VI BOR GRANNAR?!
JA, att det är!
 
-om du fick göra en egen "beforeidie" bild, vad skulle det stå på den?
Oj, eh...något med att resa till alla ställen som jag vill resa till, göra en egen ben&jerry's smak, hitta kärleken och få fina barn och bo i drömhuset. Jag vill också lära mig att surfa så gärna en sådan bild också!
 
 -vad valde du för gymnasielinjer?
Har inte sökt än och är faktiskt jätteosäker på vad jag ska söka.
 
-vilka bloggar läser du?
Jag läser väldigt många bloggar, men dom här är nog dom bästa. Sedan läser jag såklart mina fina vänners bloggar.
•Kenza
•Andrea
•Bea
•Nicole
 
-favoritlåt?
Har ingen favoritlåt men här kommer två bra låtar.
 
-gillar du någon? :D 
Nej.
 

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - JULKALENDER PÅ BLOGGEN!

sv: varsågod!:)

2012-12-23 @ 12:24:22
URL: http://adaras.se
Postat av: altin

Va gärna med i veckans blogg!;) altinsphotos.blogg.se/2012/december/veckans-blogg-2.html#comment

2012-12-23 @ 12:46:33
URL: http://altinsphotos.blogg.se
Postat av: emma ~ sjufoto! ★

sv: tack så mycket, detsamma c: God jul på dig, kram!

2012-12-23 @ 22:39:03
URL: http://sjufoto.blogg.se
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Roligt att läsa svaren! :)
Passar på och önskar dig en riktigt fin jul! :)

2012-12-24 @ 01:08:07
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide