mitt höstlov

Här kommer bilder från mitt lov. Det här är några saker jag har gjort..
 
Började lovet med att mysa, såklart.                                  Har sett på oth minst en gång per dag.
 
Köpte vinterjacka, nöjd.                                                       Gjorde chokladmousse med bär, två gånger.
 
Spelat curling.                                                                         Gått i varma och mysiga kläder ute i snöovädret.
 
Myst ner mig i soffan framför en tidning.                             Varit barnvakt åt lilltrollet.
 
Varit med denna snygging.                                                  Sett på "piraterna" på bio med kusinfin.
 
Varit barnvakt i stort sett hela veckan.                            Gått på "taken 2" med min älskade moster och syster.
 
Bakat.                                                                                          Busat.
 
Druckit varm choklad dessa kalla dagar.                            Myst runt här hemma.
 
                                                       Varit på kyrkogården och tänt ljus.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: jaa -.- antagligen, om den går att laga...

2012-11-04 @ 21:11:08
URL: http://liveyourmoment.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide