19 frågor

1. Vad var ditt första gosedjur och vad hette det? Fick en liten nalle när jag föddes men den har inget namn. Det gosedjur jag minns bäst va Ambus, en liten kanin eller hare som jag fick när jag åkte ambulans, därav namnet.
 
2. En vecka på Island eller en vecka i Thailand? En vecka i thailand!
 
3. Om du var tvungen att färga håret i en färgglad färg vilken skulle det vara? Skulle aldrig kunna tänka mig att färga håret i en färgglad färg men om jag måste välja skulle det nog bli rosa.

4. Om du fick en önskan vad skulle det vara? Att alla får leva utan svält och sjukdomar.

5. Vad skulle du kalla din musikstil? Jadu, är en person som lyssnar på lite allt möjligt men pop, rap, deppmusik, peppmusik..
 
6. Det första du skulle göra om du träffade din idol? Ta en bild och autograf! Sen säga hur stort fan jag är. Och såklart tigga kramar!

7. Att leva utan hand eller fot? Svårt men utan hand.
 
8. Vad skulle du vilja heta om du fick byta namn? Isabella, Andrea, Moa eller något annat fint!

9. Favoriträtt och varför? Var för inte så länge sen spagetti och tonfisksås men nu vet jag inte riktigt. Sallad älskar jag för det är både gott och nyttigt!
 
10. Drömresemål och varför? Helt klart USA! Resa runt till New York, LA, californien osv. Vem vill inte uppleva att åka dit?! Allt känns så stort och som en så stor upplevelse, shoppingen, byggnaderna, sevärdheterna, ALLT!
 
11. Glass eller godis? Eftersom jag inte äter godis nu så får det bli glass.

12. Vilken är den första butik du skulle gå in i med ett varuhus med alla världensaffärer? 
Victoria secret!!

13. En låt som alltid gör dig glad? 
Vart jag mig i världen vänder med den svenska björnstammen! 

14. Det bästa med sommaren?
 Bad, sol, värmen, sommarkvällarna och att gå i shorts hela dagarna.

15. Sol och bad semester eller shopping och sevärdheter och varför?
 Både och!

16. Bästa ögonblicket i ditt liv? 
Troligen för sex år sedan när jag fick reda på att jag skulle få en kusin. 

17. Gå klädd i bara gröna kläder resten av livet eller dansa macarena så fort någon tilltalar dig? 
Dansa macarena.

18. Det absolut bästa med dig själv? 
Att jag är ganska positiv och kan hålla in känslor(både bra och dåligt)

19. Vad skulle din alldelles egna Ben & Jerrys innehålla? 
Choklad bitar, vaniljglass, chokladglass, små godis nappar. 

Kommentarer
Postat av: thephotographs.webblogg.se

Ambus, han har jag inte träffat :(

2012-10-15 @ 20:24:27
URL: http://thephotographs.webblogg.se/
Postat av: Sara

Vet inte varför, men jag blev glad av att läsa det där!! Det kändes så.. jag vet inte.. :*

2012-10-15 @ 22:18:32
URL: http://liveyourmoment.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide