lazy monday

fyra bilder från dagen hittills. 1. Druckit varm choklad och läst styleby samtidigt som jag kollat på oth 2. Beundrats över hur snygg vissa kan vara 3. Pluggat lite smått 4. dagens, älskar min nya klocka!
 
Långtråkiga måndag. Ni ser ju hur dagens hittills har sett ut. Kom hem och hade ont i huvudet så sköt upp plugget ett tag men måste verkligen börja nu. Som vanligt tänker jag att jag ska göra plugget så fort som möjligt så jag kan ägna mig åt annat efter, men jag har aldrig lyckats med det och kommer nog inte göra det heller. Så min kväll består av plugg och chokladbollsbakande som tyvärr inte får slinka ner i magen utan som är till öppet hus på skolan imorgon. Förhoppningvis hinner jag slappa lite framför tv:n eller titta på ett avsnitt av gg. Puss!

Kommentarer
Postat av: malin&ella [photo]

åååh äntligen ett inlägg hihi :D ♥♥♥

2013-02-18 @ 18:03:10
URL: http://twohappy.blogg.se/
Postat av: svea ~ maviedesvea ★

Verkligen fin blogg! :D
Allt bra med dig sötnos?

2013-03-06 @ 00:02:52
URL: http://maviedesvea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide