want

Åh, jag vill ha allt det här! Mina cravings för 2013. 
 svart och enkel väska / dödskalle scarf / Longchamp väska / Baseball tröja / Thomas Sabo armband / Dr denim jeans / Silver klocka / Vita låga converse
 
Är hemma idag i hopp om att bli frisk. Har känt mig förkyld och så sen i söndags så det var väl dags för mig att bli sjuk. Ligger i sängen och tittar på gg, ska gå ner och hämta glass så min hals blir lite gladare. Vi får se om jag går imorgon eftersom det är nationella i svenska som är ganska viktigt att vara med på. Hoppas ni är friska och mår bra! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Ida SjödinDu

Åh jag vill också ha!!!

2013-02-05 @ 18:34:14
Postat av: Jennifer

Hej! Just nu pågår en tävling på min blogg där du kan vinna ett egendesignat iPhoneskal från Caseapp. Var gärna med och tävla! :-)

2013-02-05 @ 19:40:50
URL: http://jenniferl.webblogg.se
Postat av: maria

vart kommer tröjan ifråååån? :*

2013-02-06 @ 20:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide