borta.

Hej! Har inte berättat att jag befinner mig i Härnösand sedan i onsdags. Därför har jag inte uppdaterat så mycket. Jag och mitt lag är här och spelar JSM, vilket vi åkte på mest för att ta det som träning och för att spela lärorika matcher eftersom det är grymma lag med, vi har åtminstone vunnit en. Dom som vinner får representera Sverige i JVM i Ryssland....ser verkligen fram emot resten av åren då vi verkligen kan satsa. Kommer hem imorgon. Ville bara säga det. Puss.

Två bilder sedan nyår som spenderades med mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Fatma

härliga bilder :)

Postat av: CECILIA

fin blogg!
lust att göra ett bloglovin byte? :)

2013-01-06 @ 20:04:34
URL: http://candersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide