confessions

 
♥ Jag älskar att prata med mormor och morfar.
 
♥ Jag ler alltid i spegeln efter att jag har sminkat mig, haha.
 
♥ Jag gillar att sjunga trots att jag inte är bra på det.
 
♥ Jag har lätt för att ångra saker.
 
♥ Jag har svårt att berätta mina känslor för någon, alltså att säga det "face to face".
 
♥ Min kusin Arvid är det bästa som har hänt mig. 
   Och sämre blev det inte när jag fick en till underbar kusin.
 
♥ När jag var liten var min dröm att bli dagisfröken.
 
♥ Jag önskar att jag fick träffa min farmor och farfar mer än typ en/två ggr om året.
 
♥ Jag gillar att vara ensam och bara vara för mig själv.
 
♥ Jag har rätt så stora krav på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide