känslor som virrar runt

Känner mig väldigt lycklig men samtidigt stressad. Glad men pressad. Mycket som bara åker runt i mitt huvud.
Känns så bra att ha dom personer som jag har runt om mig. Dom som ger mig ett leende på läpparna. Dom som peppar mig till det jag verkligen vill göra. Dom som bara finns där och gör mig till den jag är. Dom som tror på mig och dom som ger mig trygghet.
 
Dagarna går till att drömma mig bort, drömma mig bort några år, så långt kvar men så mycket jag vill. Jag vet vad jag vill, jag ska nå dit och jag vet att jag kan.
Jag känner mig stark. Inte ofta jag får ut det men just nu känns det så och det känns bra. 
 
Mina tankar, här och nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide