kom med önskeinlägg!

Tänkte att ni skulle få berätta vad ni vill läsa om i min blogg. Så kom med önskeinlägg och önskerubriker eller frågor eller en kategori som du tycker jag ska börja med! Vad vill ni läsa om? Kanske skönhet, mode, mat, tips, min vardag, mer fotografier, bekännelser, summering av månaden som gått, hur jag sminkar mig, vad som gömmer sig i min väska, tävlingar? Ska jag visa mitt rum, lägga ut videosar, vad som helst, kom med tips! Uppskattar verkligen allt och varenda kommentar ni kommer med, så kom igen! Det är nu ni har chansen. Pussar
 

Kommentarer
Postat av: Nicole

Kan inte du göra ett inlägg om hur du ser på märkeskläder? Vilket är isåfall ditt favoritmärke o.s.v.! I övrigt läser jag din blogg varje dag och gillar den skarpt! :)

2013-01-11 @ 14:40:20
Postat av: malin&ella [photo]

egentligen så äger din blogg redan, men kör på lite tips bara för att.. Lite mer outfits kanske och tips. Sedan skulle det vara kul med en video och hur du sminkar dig osv.. :D ♥ /malin

2013-01-11 @ 16:19:12
URL: http://twohappy.blogg.se
Postat av: malin&ella [photo]

sv: du som är fin vännen! puss ♥

2013-01-12 @ 22:35:54
URL: http://twohappy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide