månadens glossybox

Igår var det världens sämsta dag..började dagen med att tappa min iphone i toaletten(ja ni hörde rätt). Skulle gå på toa och hade mobilen i bakfickan och såklart skulle den ramla ut och åka ner i toaletten(och nej jag hade inte gått på toa utan det var innan, haha.) Men som tur är så funkar den förhoppningsvis som den ska.
Dagen räddades igår med träning och min efterlängtade glossybox kom. Här var det jag fick.
Läppglans från Carmex // Makeup remover wipes // Nagelbandskräm från Burt´s Bees // Kajalpenna // Sensational eye pads //
 
Åkte på gymmet efter skolan med sara och nu efter middagen blir det att fira min kusin. 
Imorgon vet jag inte riktigt hur min dag blir, kanske ska träffa några vänner och sedan på lördag ska vi ha disco med klassen för dom mindre klasserna . Puss ♥

Kommentarer
Postat av: ella&malin - foto och vardag

HAHAHAHA tappade du den?!?! :D :D garvar läppen av mig :D ♥♥♥

2013-01-31 @ 17:41:59
URL: http://twohappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide