Önskeinlägg- Hur jag sminkar mig

Tänkte visa er hur jag sminkar mig dagligen. Vilka produkter jag använder osv.
 
1. Börjar alltid med att smörja in ansiktet med Iseree's ansiktskräm.
2. Använder ibland Fit Me's foundation för att täcka, men som sagt inte varenda dag.
3. Concealer från elf cosmetics. Grym concealer! Själv så skulle jag inte kunna leva utan den. Använder den under ögonen och runt om ögonen och täcker det som behövs helt enkelt.
4. Concealer från elf men i "puder konsistens". Använder inte så ofta men den är bra.
5. Foundation från elf i "puder konsistens". Lika här, grym! Använder i stort sett varenda dag över hela ansiktet.
6. Annat puder som jag använder ibland, vet inte vart det kommer ifrån tyvärr.
7. Ögonskuggepalett från h&m. Använder en färg till att fylla i ögonbrynen. Väldigt bra faktiskt.
8. Solpuder från Isadora som jag nyligen köpt för att mitt förra var slut. Den här är väldigt bra, älskar solpuder. Använder det på kindbenen och t-zonen, alltså pannan och näsan.
9. Sedan böjer jag ögonfransarna innan mascaran.
10. Mascara från Loreal. Perfekt för mina fransar. Värd att testa!
11. Makeup mist från elf. Den här använder man efter man sminkat sig så att sminket håller bättre eller för att "uppdatera" sminket under dagen. Funkar rätt så bra tycker jag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Tror att vi har samma hjärna när det gäller att välja mascara ;)

2013-01-27 @ 12:47:24
URL: http://Http://liveyourmoment.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide